2011年2月20日星期日

欲加之罪





自己判断。

肚不肚懒,自己决定。

- Posted using BlogPress from my iPhone

6 条评论:

Daniel Yip 说...

我remove佢好耐了。

无眼睇。

Douglas 说...

廢材一個。

無需介懷。

波波 说...

係估唔到今時今日仲有D咁既手法jer

波波 说...

阿牛哥咪你識佢咩?
有人話佢係專業網絡政棍,又有人話佢無黨無派,有無感應話邊句係真?

anakmalaysia 说...

Another " pok kai ham ka chan.'

Daniel Yip 说...

根据我观察,民政友。

我无add距,系距add我,欣赏我有才华呱...